Hoe kan ik via jquery makkelijk een maximale value geven aan de input tag?

Hoe krijg ik het nu zo geregeld dat ik maar maximaal de waarde 59 kan invullen in het input veld?

Bovenstaande code werkt niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Staat gewoon in de documentatie (zie bron)

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry drukte perongeluk op enter.

Ik neem aan dat je bekend bent met de $(document).ready() functie?
Dat is de functie die automatisch uitgevoerd wordt zodra de pagina geladen is.
In deze functie zet je gewoon dit stukkie code:

$("#myform").validate({
rules: {
field: {
required: true,
min: 1,
max: 59
}
});

Waar myform het id van het html form is, en field het id/naam van het input veld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nou misschien moet je eerst uberhaupt dan eerst jquery je eigen maken, voordat je zulke specifieke vragen gaat stellen ;)