Als de knoppen gewoon plaatjes moeten zijn die als je er op klikt naar een andere pagina verwijzen, dan kun je gebruik maken van een list.

Verticale plaatjes

  • Alternate Text

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het zo doen:

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmm, je ziet eruit als een professionele. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vrij onlogish. want voor elk menu item een div ?
dat betekend dat je in je css ook alle divs appart moet benoemen als je er een style aan wil geven.
je kan het dan wel kopieren en plakken om het identiek te maken.
maar nog dan krijg je duizend regels code.
dat is ook niet de bedoeling lijkt me. Het beste is jezelf beperken tot 1 div.
Een lay-out slicen en bacen. Daar heb je als het goed is de background's al in. Als je alles positioneerd met
dan heb je automatisch een div van het menu. Daarin zet je de tekst gewoon. Je maakt gewoon 1 div met class of id menu.
dan als je in de ccs .menu doet of #menu dan kun je een style geven aan het totale menu. Verder kun je met een tabel wel vrij makkelijk een rechtlijnig menu maken. Duz in een div menu een table zetten met daarin
voor een nieuwe row.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je line breaks hebben de slash aan de verkeerde kant. Voor XHTML moet er een slash achter de br, (
) en bij HTML moet er geen slash in zitten (
). Verder zijn line breaks hier niet echt op zijn plaats...