Hoe maak ik een spaarsysteem van punten op een website? je moet inloggen en bepaalde taken vervullen voor punten die automatische worden bijgeschreven

Bijv. iemand logt in krijgt een pagina en ziet daar zijn actuele overzicht van punten. Maar als hij door wilt sparen klikt hij op iets (een link dat naar een ander website verwijst) of als die gene bijvoorbeeld een bericht post krijgt hij/zij punten die hij later weer kan inwisselen voor producten.

Alles moet automatisch gebeuren
zowel het bijschrijven van de punten als het aftrekken van het saldo bij het aanschaffen van een product.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

"een website" is nogal generiek. Je vraag kan dan betekenen "hoe programmeer ik uberhaupt iets"

Als je WordPress gebruikt bestaan er in ieder geval een stel plugins voor als : http://wordpress.org/extend/plugins/cubepoints/

Ik heb deze ooit eens op een WordPress BuddyPress community een tijdje gebruikt zie: http://wordpress.org/extend/plugins/cubepoints-buddypress-integration/