Een forum dat je op het scherm van je Startpagina hebt?

Is er ook een forum die je ziet en kunt gebruiken als je op je website komt, dus stel je voor je gaat naar mijn website dan zie je direct in het midden van het beeld dat forum staan? dus je hoeft niet op een aparte link te klikken en dan kom je op je forum.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het enige wat ik dan zou kunnen verzinnen is via een zogenoemde iFrame, dus dat je forum wordt geladen in een aparte Frame waar dan ook op jouw website. Zo heb je dus als het ware een andere website pagina (jouw forum in dit geval dus) op je startpagina.

http://www.html-site.nl/iframe.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Werk je met een bepaald CMS systeem?