CMS Login bij startmenu, in het menu zelf openen, hoe doe ik dat? (lees uitleg) - html, css, javascript

Ik ben bezig met mijn portfolio, daarin moet een cms. Dat is wel zo makkelijk. Nu heb ik een mooi menu gemaakt, maar ik wil dat als je op CMS - Login klikt (rechterkant menu), dat in de linkerkant (zonder herladen pagina) de login tevoorschijn komt...

Je moet dus wel op cms - login klikken... Het valt te vergelijken met het windows 7 start menu, als je klikt op alle programma's opent daar iets. Alle programma's heb ik dus, als voorbeeld, verplaatst naar de kant waar Afsluiten in staat..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat doe je met een stukkje javascript, of met een CSS visibility /css z-index .

Ik heb zelf dit javascriptje een keer gemaakt om exact zoiets te bereiken. In dit geval wordt de inhoud van eeen div (de naam geef je op de plek van section mee) te vervangen voor een andere inhoud (Dit geeft je op de plek van Content mee):

Dat zet je in de head van de pagina. In je knop kan je vervolgens de actie opnemen:

onclick="javascript:UpdateDivs(NaamVanDeDivWaarFormKomt, FormHTML)"

Met at knutselen is het handiger om de funtie om te bouwen tot een ShowForm() functie, waarbij alle informatie om het formulier te tonen al in de js zit.