kan ik ergens digitale leermiddelen templates downloaden?

Ik wil vanaf binnenkort mijn leermiddelen website uitbreiden tot de mogelijkheid die Noordhoff ook heeft, online opdrachten maken en die dan automatisch nagekeken worden en de mogelijkheid is tot het inzien van de leerboeken ik wil het er ongeveer uit laten zien zoals in de afbeelding, maar mijn vraag is dus kan ik dit ergens downloaden als html/PhP template of welke wordpress plugins zou ik kunnen gebruiken als dit mogelijk is. en wat zou een eventuele andere optie zijn?

greetzzzzzzzzzzz

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste, Ik weet niet of dat wat je bedoelt een ELO betreft? Dit is een elektronische leeromgeving waar o.a. leermaterialen opstaan en werkstukken ingeleverd en nagekeken kunnen worden. Mocht dit zo zijn dan zijn er talloze opties, zoals Moodle (zie bron). Heeft jouw webhosting een "Installatron" om makkelijk dingen als wordpress te installeren, dan kun je ook Moodle heel makkelijk proberen. Extra tip; Installeer deze in dat geval in een submap zoals www.uwwebsitenaam.nl/elo

Bronnen:
https://moodle.org/?lang=nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100