kan ik ergens digitale leermiddelen templates downloaden?

Ik wil vanaf binnenkort mijn leermiddelen website uitbreiden tot de mogelijkheid die Noordhoff ook heeft, online opdrachten maken en die dan automatisch nagekeken worden en de mogelijkheid is tot het inzien van de leerboeken ik wil het er ongeveer uit laten zien zoals in de afbeelding, maar mijn vraag is dus kan ik dit ergens downloaden als html/PhP template of welke wordpress plugins zou ik kunnen gebruiken als dit mogelijk is. en wat zou een eventuele andere optie zijn?

greetzzzzzzzzzzz

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Beste,

Ik weet niet of dat wat je bedoelt een ELO betreft?
Dit is een elektronische leeromgeving waar o.a. leermaterialen opstaan en werkstukken ingeleverd en nagekeken kunnen worden.
Mocht dit zo zijn dan zijn er talloze opties, zoals Moodle (zie bron).
Heeft jouw webhosting een "Installatron" om makkelijk dingen als wordpress te installeren, dan kun je ook Moodle heel makkelijk proberen.
Extra tip; Installeer deze in dat geval in een submap zoals www.uwwebsitenaam.nl/elo
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt is er ook een website waar ik dit soort materiaal als php of html bestand kan downloaden ???
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wellicht wel maar daar ben ik niet van op de hoogte.
Ik kan me wel voorstellen dat het dan meerdere php bestanden zijn in combinatie met een of meerdere databases. Is wel veel moeilijker om op te zetten.