Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er ook een foto applicatie voor joombla om foto's in categorieën en subcategorieënen te plaatsen?

Ik heb een fotografie site en daar wil ik foto’s plaatsen onder verschillende categorieën, bijvoorbeeld:

• foto’s evenementen:

o foto’s concert

- foto van band a
- foto van artiest b
- foto van artiest of band c

Ik heb al gekeken maar ik heb het nog niet gevonden, weet iemand nog een tip of pagina van joombla waar dit op staat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
827
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi, bedoel je een component voor Joomla? extensions.joomla.org staat vol met componenten voor fotogalerijen. Deze is een aanrader: http://extensions.joomla.org/extensions/photos-a-images/galleries/photo-gallery/3150

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan makkelijk. Plaats ze bijvoorbeeld in een menu met subitems. Je maakt dan een menulink met bijvoorbeeld de titel: foto's A. Die link komt in menu root. Dan maak je een nieuwe link, titel foto's B, die komt dan niet in menu root maar onder de link foto's A. En dat voor de overige links ook. Net zoals een opsommingslijst. In dit voorbeeld staan de foto's in artikelen, zodat je voor menuitem soort moet kiezen voor Individueel artikel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding