wie kan mij helpen met het verzinnen van een naam voor mij bedrijf?

Goedenavond,

Ik verdien bij als webdesigner, nu wil ik toch echt officieel gaan beginnen. Voordat ik alles wil gaan realiseren moet ik een bedrijfsnaam hebben. Wie o wie wil mij helpen?

Sleutelwoorden:
Webdesign
Marketing
Huisstijl
Reclame
Harun
180
(anderen zijn ook welkom)

Hoogachtend,

Harunk

Toegevoegd na 6 minuten:
het liefst streef ik naar een herkenbare originele naam.

Weet jij het antwoord?

/2500

- WebVisie - HuisStyling - Harunk Design - Intermarketing

Interstyling Reclamestyling Designmarketing Style-online of misschien zelfs wel Hoogachtend H@runk enkele ideetjes..

Ik heb ooit gehoord dat sterke merknamen harde klanken bevatten. Daarnaast moet het vind ik staan voor creativiteit en dat ook uitstralen in de naam. Een verwijzing naar internetsymbolen is altijd goud. Dus met deze kennis zou ik gaan voor Designbureau Kre@te ofzo.

Bronnen:
Mijn onmetelijke wijsheid

Webzaak

Als mensen niet in een oogopslag kunnen zien waar jouw bedrijf zich mee bezig houdt klikken ze je gauwer weg. Ik zou dus eenvoudigweg gaan voor: Webdesign Harun. of Webdesign & Marketing Harun.

Webmarket Stylemaker Design

'Webdecorateur' Harun's huisstijl Reclamebureau

Een korte, maar ook krachtige naam als bijvoorbeeld: 'Webdesign & Marketing' lijkt mij naar de klant toe een sterke indruk maken. En dat is tenslotte toch je bedoeling. Maar ook een naam als bijvoorbeeld: 'Creamarketing' kan het heel goed doen. 'Creawebdesign' zou ook nog kunnen Hopelijk vind je hier iets van je gading tusen. Let op: te lange of te moeilijke namen vergeet men doorgaans heel snel..Eenvoud is verreweg het beste. Groet, Ton

huisstijl en Webdesigner HA/RUN

Om inspiratie op te doen kun je proberen je sleutelwoorden in te vullen op een site om anagrammen mee te maken. http://wordsmith.org/anagram/

desingking

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100