waarom krijg ik mijn android app niet geupload?

als ik mijn apk file wil uploaden krijg ik deze error hopelijk weet iemand er iets op

dit komt er te staan:

Market requires versionCode to be set to a positive 32-bit integer in AndroidManifest.xml.
Market requires versionName to be set in AndroidManifest.xml.

zie foto!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

zoals de foutmelding al aangeeft, je hebt geen versie code en versienaam in het .xml bestand staan.

vereisten voor het uploaden van een app in de android market:
een developers account (25$ overmaken aan google via creditcard)
2 screenshots van de app
maximaal 50 MB groote van de .apk
logo op HD resolutie voor in de market

als je androidmanifest.xml in orde is dan zal het een van bovenstaande problemen moeten zijn.

welke IDE gebruikte je trouwens, eclipse, appinventor of iets anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
App inventor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn mening is eigenlijk dat je apps die gemaakt zijn met app inventor niet in de android market moet zetten.
deze apps zijn eigenlijk veel te groot, je gaat al snel over de 5 mb heen met een app terwijl dit zeer groot is als je kijkt naar andere apps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke moet ik dan gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou eclipse aanraden, dit wordt ook door professionele ontwikkelaars gebruikt.
app inventor is meer iets om de basisbeginselen van het programmeren te begrijpen.