hoe krijg je een achtergrond in powerpoint?

ik heb het een hele tijd niet meer gebruikt. ik heb op internet al een achtergrond maar hoe krijg ik die automatisch op elke pagina. graag zo snel mogelijk reageren.

de foto die ik wil hebben zit er bij.

alvast bedankt
jesse

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (2)

rechtermuisklik, dan achtergrond opmaken. Dan kies je bij opvulling: opvulling met figuur, dan: invoegen uit bestand, dan moet je even zorgen dat je de afbeelding hebt opgeslagen. Die kun je dan daar selecteren. En uiteindelijk kiezen voor 'overal toepassen'
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de rechtermuisknop op een dia klikken (in het diaoverzicht aan de linkerkant), 'Achtergrond opmaken...', 'Opvulling met figuur of bitmappatroon.' Hierna kan je een bestand selecteren.