hoe kun je foto's die je als diavoorstelling op YouTube wilt plaatsen met hun eigen programma het makkelijkste op de juiste plaats zetten?

Ik heb 400 foto's die ik op YouTube aan het plaatsen ben als een diashow maar nu ik alle foto's ge-upload heb, staan ze allemaal door elkaar en moet je dus gaan slepen. Maar als je een foto hebt aangeklikt en naar boven wilt slepen dan kun je niet scrollen. Dat betekent dat je ze in vele etappes naar boven moet brengen. En dat zo met alle 400 foto's. Dat is zo'n enorme klus dat je daar dagen mee bezig bent en dus niet haalbaar omdat je dan al die tijd ook niet het programma/computer kunt afsluiten (omdat je ook wel eens moet slapen) Heeft iemand een oplossing?

9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

windows movie maker gebruiken =D