Hoe moet je 2 Advertentie's naast elkaar zetten op een website?

Voorbeeld afbeelding: http://imageshack.us/photo/my-images/200/voorbeeldafbeeldingen.png/

Dit gaat niet met paint omdat het Gif bestanden zijn. Wie weet de html code hiervoor?

Huidige html:

Advertentie(s)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

plaatje1plaatje2

plaatje1 en plaatje2 vervang je natuurlijk met jouw advertenties.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Advertenties(s)

plaatje1plaatje2
Om het compleet te maken. ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien ligt dat aan de afbeeldingen zelf... Ik weet niet of je er zelf bij kan, want in dat geval zou je ze kunnen knippen dat die rand weg is.

Andere antwoorden (1)

table is beetje oldschool
gewoon div's gebruiken

Smiley face
Angry face

Toegevoegd na 48 seconden:
even goed afmaken :D

Smiley face
Angry face