Hoe verander je de text dat op een blad papier geschreven is in een foto?

Zie foto voor afbeelding, ik wil daar een andere tekst zetten, hoe doe je dat?
Liefst Tutorial of uitleg, danku

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Open het bestand in een fotobewerkingsprogramma (kan al met MSPaint). Gum de tekst uit. Zoek een gelijkend font. Tik wat je wil tikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, wat MrTomaat zegt.

Ik dacht ik help je vast even met het leegmaken van het blaadje, aangezien dit beter gaat met PhotoShop dan met paint, en aangezien je deze vraag stelt denk ik niet dat je PhotoShop hebt.

Ik heb naast de foto met het lege blaadje ook een voorbeeld met een nieuwe tekst gemaakt. Mocht je het lettertype moooi vinden: het is Mistral.