Ik heb een filmpje op itunes gezet dan synchroniseer ik me ipod en komt het filmpje er niet op?

Niet op mijn ipod

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien staat filmpjes synchroniseren uit en moet je dat even aanvinken zodat hij er wel op komt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het filmpje niet geschikt voor op je iPod, het moet van het mp4 formaat zijn.
Met de gratis http://www.handbrake.fr kun je het filmpje converteren naar het iPod formaat en dan in iTunes zetten en synchroniseren met je iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb alles gechekt maar het werkt ng steeds niet ik heb MP4 filmpje en aangevinkd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het geconverteerd met HandBrake naar het iPod formaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa