hoe verwijder je je blog in wordpress?

Ik heb een thema geinstalleerd allee nblijft de blog nog op de voorpagina dit wilk ik weg hebben. hoer krijg ik dat weg? en hoe zet je pagina op de voorpagina?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Antwoorden (1)

Je kunt je hele blog simpel verwijderen, maar je moet wel een geldig emailadres hebben, dat gekoppeld is aan je wordpress-account. Hier kun je lezen hoe dat moet:
http://en.support.wordpress.com/delete-site/

Mocht dat niet lukken, b.v. als je niet meer weet met welk emailadres je het account hebt gemaakt, dan zijn er nog 2 mogelijkheden.

- zet je blog op privé. Hoe dat moet staat ook in bovenstaande link. In dat geval is je blog voor niemand meer zichtbaar, en maak je gewoon een nieuwe blog.
- ook kun je je hele blog leegmaken, dus alle inhoud verwijderen. Het enige wat je dan nog overhoudt is een blognaam, zonder inhoud. Eventueel zet je in het kopje waar de blog over gaat "blog deleted".