Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder je je blog in wordpress?

Ik heb een thema geinstalleerd allee nblijft de blog nog op de voorpagina dit wilk ik weg hebben. hoer krijg ik dat weg? en hoe zet je pagina op de voorpagina?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt je hele blog simpel verwijderen, maar je moet wel een geldig emailadres hebben, dat gekoppeld is aan je wordpress-account. Hier kun je lezen hoe dat moet:
http://en.support.wordpress.com/delete-site/

Mocht dat niet lukken, b.v. als je niet meer weet met welk emailadres je het account hebt gemaakt, dan zijn er nog 2 mogelijkheden.

- zet je blog op privé. Hoe dat moet staat ook in bovenstaande link. In dat geval is je blog voor niemand meer zichtbaar, en maak je gewoon een nieuwe blog.
- ook kun je je hele blog leegmaken, dus alle inhoud verwijderen. Het enige wat je dan nog overhoudt is een blognaam, zonder inhoud. Eventueel zet je in het kopje waar de blog over gaat "blog deleted".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding