Is er in NL een opleiding om MOBILE apps te ontwikkelen? Dus geen cursus (van een paar dagen). Maar echt een opleiding (van minimaal een paar maanden)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik doe zelf de studie Mediaontwikkelaar op een MBO school, hier krijgen we ook te maken met android apps ontwikkelen, Maar zo ver ik weet zijn er geen, zoals jij het genoemd had, opleidingen specifiek voor mobiele apps. En als ik eerlijk moet zijn denk ik ook niet echt dat dat er ooit gaat komen want daarvoor gaat de ontwikkeling te snel en is het maken van een app niet zo moeilijk omdat je het op zoveel verschillende manieren kan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan het niet beter vertellen, misschien ter aanvulling:
Er zijn hele mooie tutorials op internet te vinden hoe je met Dreamweaver gemakkelijk Apps maakt voor zowel android als ios (zover ik weet de makkelijkste manier)