wat is het probleem bij deze render in cinema4d?

ik heb een 3d intro gemaakt in cinema4d alleen als ik dit ga renderen geeft cinema4d een heel raar beeld, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet niet wat voor 3D je maakt, maar vaak is 3d, 2x hetzelfde beeld maar dan net wat verschoven. Je zou dus twee vensters moeten zien. Als je het op een venster ziet gaat het er idd vreemd uitzien door de verschuiving die over elkaar ligt.

Het beste antwoord

Aan het lijnen patroon te zien lijkt het dat je interlacing aan hebt staan. Of de even/oneven lijnen het beeld voor linker/rechteroog bevatten kan ik zo niet zien, maar dat is ook mogelijk. Normaal gesproken bij interlacing is het zo dat de even/oneven lijnen opeenvolgende frames bevatten.
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke