Filmpjes bewerk programma

Weet iemand een programma waar mee ik filmpjes kan bewerken?
Daarmee bedoel ik geen windows moviemaker maar wat meer uitgebreid. Met special effects enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Adobe after effects als je tijd over hebt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adober premiere pro cs4 of cs5 om de film zelf in elkaar te zetten met niet al te over-de-top effecten. Daarnaast kun je adobe after effects gebruiken om echt alles wat je kan verzinnen (met enige moeite) te creëren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony vegas pro?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt PICASA downloaden dat is een mooi bewerkingsprogramma voor video`s
klik hier onder om te downloaden!
http://picasa.google.com/intl/nl/download/thanks.html

veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele bekende freeware oplossing voor bewerken van videos is VirtualDub (zie bron, downloads89). Met behulp van Virtual dub filters kun je diverse effecten / filters toepassen op jouw video zoals ruis toevoegen, anti flicker, brightness en contract, cartoon effect, old cinema effect, pixellate en nog veel meer. Allemaal gratis!

Een andere video montage freeware oplossing is TrakAxPC (downloads475). Het is geen effecten tool, maar het monteren van een video is zeer eenvoudig omdat je bijvoorbeeld met drag-drop kunt werken, geluid en video sporen duidelijk in beeld ziet, etc.

Wil je 3D effecten, picture in picture, particle effecten, vuur, glares, etc. toevoegen aan je video? Ja dan is Adobe After Effects dé tool. Maar die is verre van gratis :)