CSS Menu terugval, hoe moet ik dat doen?

Hallo,

Ik zit met een menu probleem in mijn css, in elke browser werkt hij goed, maar wanneer ik internet explorer start crasht hij.

Hij moet dus wezen zoals de chrome versie is, weten jullie misschien een oplossing?

[code]#navBar{
float: left;
display: block;
margin-left: 200px;
margin-top: -25px;
height: 50px;
width: 950px;
font-size: 23px;
background-color: #d0d2cf;
border-radius: 5px;
background:
-moz-linear-gradient(top, #6b6b6b 0%, #2e2e2e 100%); /* FF3.6+ */

background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%,#6b6b6b), color-stop(100%,#2e2e2e)); /* Chrome,Safari4+ */

background: -webkit-linear-gradient(top, #6b6b6b 0%,#2e2e2e 100%); /* Chrome 10,Safari5.1+ */

background: -o-linear-gradient(top, #6b6b6b 0%,#2e2e2e 100%); /* Opera 11.10+ */

background: -ms-linear-gradient(top, #6b6b6b 0%,#2e2e2e 100%); /* IE10+ */

background: linear-gradient(top, #6b6b6b 0%,#2e2e2e 100%); /* W3C */

filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient( startColorstr='#6b6b6b', endColorstr='#2e2e2e',GradientType=0 ); /* IE6-9 */
}

#navBar ul{
display: inline;
/*margin-left:; | Eventueel in het midden plaatsen*/
}

#navBar ul li{
float: left;
list-style: none;
padding-top: 5px;
padding-left: 14px;
padding-right: 14px;
margin-top: 5px;
margin

----
Bovenste afbeelding: IE (9)
Onderste: Chrome

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb chrome, firefox geprobeert :)

Het beste antwoord

Probeer het eens met z-index. (http://www.w3schools.com/cssref/pr_pos_z-index.asp)

Geef dan bovenste balk (balk met login knop) z-index: 1 en de navigatie balk z-index: 2.

Geef ze ook allebij position: relative mee, anders werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg, dat ik daar niet op kwam. Het heeft geholpen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je