zelfde als op alle andere besturingssystemen. www.msn.com, downloaden en installeren ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een vraag,waar meer Vista gebruikers mee zitten,want het is inderdaad niet zo makkelijk als veel mensen denken. U zult namelijk moeten beginnen met het verwijderen van MSN met een speciaal ontwikkelde tool en die kunt U hier downloaden.

http://www.msn-tools.net/download/WLMUninstaller.exe

Schrik niet als U WLM ziet staan,want sinds half december vorig jaar ,is men achter dit probleem gekomen,nadat Microsoft de volgende release al klaar had liggen.
Goed U gaat dus starten met het verwijderen . Sart voor alle zekerheid de PC opnieuw en ga dan de volgende tap uitvoeren namelijk het downloaden + installeren van dit :

http://windows-live-installer.dutch.toggle.com/

Dit is de originele Nederlandse versie en U kunt MSN zonder probleem gaan gebruiken ,inclusief enkele nieuwtjes.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 4 minuten:
Neem de voorste ,waarvan de eerste cijfers beginnen met - hoe kan het ook anders- 2011.15.4 etc

Toegevoegd na 4 minuten:
Neem de voorste ,waarvan de eerste cijfers beginnen met - hoe kan het ook anders- 2011.15.4 etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op mastaline.nl!
Ik weet 100% zeker dat die zal werken!
Want ik heb het zelf namelijk ook gebruikt toen ik vista gebruik(te) op mijn laptop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel minimaal Service pack 2 hebben. Ik heb dat probleem ook gehad.