Hoe kan ik een bepaald woord hyperlinken zodat, als er op geklikt wordt, de bezoeker naar een tekst verder beneden op de pagina wordt gestuurd?

Ik wil het woord "privacy" hyperlinken naar een paragraaf aan de onderkant van een web pagina. Ik weet hoe ik kan hyperlinken naar een andere pagina. Maar niet naar een bepaald onderdeel op dezelfde pagina.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan met een html anchor, je geeft dan op je pagina een naam aan je element:

Useful Tips Section

en dan kun je daarnaar verwijzen op dezelfde pagina door een # te gebruiken:

Visit the Useful Tips Section
gvrox