Ik wil het lettertype visitor downloaen zodat ik het op plaatjes kan zetten maar het lukt maar niet.

Ik heb een computer in het nederlands dus mocht je een voorbeeld maken graag voor nederlandse computer en geen engelse.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Download de font eerst van Dafont. Klik op de link in de bron en op de pagina kies je rechts voor Download.

Selecteer je bureaublad om het bestand op te zetten.

Dubbelklik op het ingepakte bestand (zip) en pak het uit.

Rechtsklik op het bestand TTF en kies installeren. Er zijn twee bestanden, je doet dit voor beide.

Je kunt dan het ingepakte bestand en het uitgepakte bestand verwijderen. Als je Word opent of een tekenprogramma is het font daarin aanwezig.

Toegevoegd na 4 minuten:
Meer uitleg over het installeren van lettertypen in bijgaand links.

Onder Windows Vista en 7 werkt bovenstaande methode het makkelijkst.

Je kunt het onder XP (en ook Vista of Windows 7) ook zo doen:

Lettertypen installeren

Het installeren van lettertypen die u gratis hebt gedownload of op een andere manier op uw PC hebt gezet is verrassend simpel. Windows XP beschikt over een speciale map C:\Windows\Fonts\ waarin alle geïnstalleerde lettertypen staan. Door een lettertypebestand naar deze map te slepen wordt het automatisch geregistreerd in het systeem. U kunt er dan direct gebruik van maken in een applicatie. Er is natuurlijk ook een officiële manier om lettertypen te installeren. Dat gaat als volgt:

1. Kies Start >> Configuratiescherm >> Vormgeving en thema's.
2. Klik links op Lettertypen.
3. Kies Bestand >> Nieuw lettertype installeren.
4. Navigeer met behulp van dit dialoogvenster naar de map waar uw nieuwe lettertype staat en selecteer deze.
Laat het selectievakje Lettertypen naar de map Fonts 5. kopiëren aan staan, zodat de lettertypen in deze map terecht komen.
6. Klik tot slot op OK het de lettertype te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgebreid hoor ! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, Die som snapt het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke site hoor, dafont.com