Pirelli twintel dual mode gsm op hotspot

Ik heb pirelli met GSM en Wifi
heb voipbuster account met nummer .Kan thuis op Wiifi bellen en gebeld worden via mijn WIfi .Hoe stel ik dit ding in zodat ik op Hotspot bij bv Mc Donald ook bereikbaar ben op dit telefoon tjr

Toegevoegd na 22 minuten:
duitse handleiding kom ik niet uit

Toegevoegd na 4 dagen:
bedankt blijkt dat ik enige minuten moet wachten voordat de pirelli is ingelogt bij de hotspot ,Hij logt wel in op mijn Wifi thuis ook als er via mijn modem al is ingelogt bij voipbuster

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de handleiding gelezen?

Het beste antwoord

De telefoons van Pirelli zijn gemaakt voor dit doeleinde! Ze zijn zelfs verkocht door Betamax GMBH, het bedrijf achter voipbuster. Je kunt in deze telefoon rechtstreeks in de instellingen de SIP instellingen voipbuster plaatsen. Dit zou ongeveer als volgt uit moeten zien:

Server: SIP1.VOIPBUSTER.COM
Gebruikersnaam: Jouw gebruikersnaam
Secret: Jouw wachtwoord
Proxyserver: Niet invullen
Stunserver: Niet invullen

Enige probleem is dat er geen automatische follow-me van toepassing is. Voordat je dus via WIFI kunt inloggen met jouw Pirelli telefoon zal je je voipbuster software thuis dienen uit te schakelen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de info waser net vanmiddag uit .gewoon ff minuutjes wachten

Andere antwoorden (1)

Je kan altijd even de medewerkers bij McDonald vragen. Die willen je vast wel helpen, vooral als je 't op een rustig moment vraagt. Meestal werken daar jongeren, voor wie dat soort zaken koek en ei is.