Hoe heet lettertype,wat ik hieronder beschrijf?

Het heeft een minimaal aantal lijnen en van dichtbij is niet te lezen wat er staat.Pas van een afstandje zie je het en dan heeft het ook een 3d effect in zich.

Graag de naam hiervan of een link waar ik het alfabet kan vinden.

Toegevoegd na 7 uur:
Het zijn niet echt typletters maar wat groter.Wanneer je gewone blokletters in 3d neemt,dan haal je wat lijnen weg en als je dan met enige afstand kijkt,dan lees je toch wat er staat.Het oog vult het als het ware aan.Vanaf normale afstand tot je monitor,lijken het allemaal willekeurige lijnen.Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Fuzzy fonts?
Blurred fonts?

Toegevoegd na 3 uur:
Heb je anders niet een klein plaatje hiervan?

Toegevoegd na 1 dag:
Okay, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, namelijk zoiets als in de nieuwe links?