Hoe kan ik een corresponderende excel cel 1 op laten tellen alleen bij elke waarde hoger dan 0?

Ik wil een Uren registratie maken (12 maand tabbladen)
Echter wil ik graag alle met elkaar corresponderende weeknummers laten linken met de 1 ingevulde Maandag (Januari) Zodat ik elk jaar alleen de 1e hoef te veranderen. Probleem is nu dat alles überhaupt bij =som+1 optelt, En als ik een Als functie gebruik dat hij een foutmelding geef als ik +1 er in verwerk.

Het leek me eenvoudig maar ik kom er toch niet uit.
Graag hulp met Juiste formule

12 maanden geleden
TurfGraver
12 maanden geleden
Het is mij niet duidelijk wat je doel en opzet is.
Frimu2
12 maanden geleden
Als ik in bijvoorbeeld in een cel 3 heb wil ik in een corresponderende cel 1 opgeteld ... (dus 4 hebben). Maar indien die cel 0 is moet de corresponderende cel 0 blijven en er niet +1 bij op tellen
TurfGraver
12 maanden geleden
Stel: Cel A1 = 3
Cel A2:
=ALS(A1 = 0; 0 ; A1 +1)

Geef als eerste antwoord