Geen draadloze verbinding door dns probleem. Hoe kan ik dit verhelpen?

Het netwerk wordt wel gezien door de computer. De probleemoplosser heeft aan: dns server mogelijk niet beschikbaar. Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 27 minuten:
Het 1e antwoord leek de oplossing. Nu verlies ik door hetzelfde probleem weer mijn verbinding!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zet allereerst je computer uit. Daarna stekker van de router er uit trekken en een paar minuten wachten. Daarna doe je de stekker er weer terug in en schakel je de computer weer terug aan. Vaak doet hij het dan weer. Het kan ook een storing zijn, dan kan het langer duren.

Ga eerst eens vlakbij de wireless router zitten. Lukt 't daar dan wel? Dan weet je dat 't aan de combinatie zender/ontvanger/afstand ligt. Doet ie 't daar ook niet? Probeer eerst eens bedraad (UTP-kabel). Lukt dat wel, dan weet je dat je PC niet wordt geblokkeerd. Afhankelijk van de router(instellingen), moet je bijv. eerst je Mac-adres toevoegen op die router en/of een wachtwoord ingeven voordat je wireless kan werken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100