Ik kan op mijn laptop niet op bepaalde sites, hoe lso ik dit op?

Als het aan je isp ligt, probeert de site tenmisnte nog te laden. Als ik bepaalde sites intyp, en op enter klikt laadt hij niet eens en krijg ik
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout, als ik in google chrome browse. Ik heb de site geprobeert te pingen, dan krijg ik 4 keer een algemene fout.
Verzonden = 4, Ontvangen = 0, Verloren = 4

Waar ligt dit aan?
De zelfde sites werken wel op mij normale pc, en beide zijn op hetzelfde netwerk aangesloten.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Het zijn meerdere sites die het standaard niet doen op mijn laptop, ze laden niet. En als je ze pingt krijg je 4x een algemene fout. Op de pc werken ALLE sites wel, en pingen geeft ook geen problemen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb al op de host file gekeken, en die is clean er staat nix op behalve wat er op de standaard host file staat. Firewalls etc gecheckt uitzetten en dergelijk, geen effect. Op de normale pc staat precies dezelfde antivirus, firewall etc met dezelfde instellingen dus hier kan het ook niet aan liggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik zou dan toch aan malware denken. Ik denk dat je het beste eens met Hitman Pro aan de slag kunt gaan om je PC te doorzoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer ook eens Malwarebytes.

Toegevoegd na 2 minuten:
(NB. Download op je "goede computer" en zet de installatiebestanden op een USB stick om deze over te zetten. Als het echt malware is zullen deze sites misschien geblokkeerd worden.