Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet ik mijn privévideos op youtube delen?

ik heb op youtube een video geupload maar ik wil hem wel met iemand delen, hoe moet ik zo iemand dan uitnodigen? waar moet ik op klikken en zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
13.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet de url link die je ziet als jij naar dat filmpje gaat kopiëren en die stuur je dan naar de vriend waar mee je hem wild delen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het makkelijkste gaat het delen van bestanden, foto's en video's gaat met dropbox. Dit is een online opslag die je makkelijk via een link naar iemand kunt sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let erop dat er twee verschillende instellingen zijn als je video's niet openbaar wilt maken: Verborgen en Privé. Bij Verborgen kan iedereen die een link heeft de video bekijken, maar als je video onder Privé staat moet men ook een YouTube-account hebben om hem te kunnen zien.

Je kunt je video's op twee manieren delen:

1. Door de video-url die rechts naar de video staat te kopiëren en per e-mail naar iemand toe te sturen;
2. Door onder "Privacy-instellingen" (achter: "Alleen mensen die jij selecteert, kunnen de video bekijken") de e-mailadressen in te vullen van mensen die de video mogen zien. Zodra je dan, onderaan de pagina, op "Wijzigingen opslaan" klikt, krijgen zij een uitnodiging om de video te bekijken.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding