Hoe kan ik een download blokkade (van de ING website) in Internet Explorer omzeilen?

Bij downloaden van ING krijg ik de gele waarschuwingsbalk van Windows te zien en kan ik opnieuw beginnen. Weet iemand hoe de gele balk te omzeilen?

In de balk staat: "Internet Explorer blocked this site from downloading files to your computer Click here for options". Je kunt zeggen - OK, niets aan de hand - maar dan moet je de datums weer invullen die zo keurig vooringevuld waren door ING. Erg frustrerend iedere keer. Bij ABN-AMRO gaat het veel makkelijker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Op de ING site kun je een vraag invullen en die beantwoorden ze dan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien moet je eerst inloggen, ik heb dan geen problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ff gepuzzeld en wat geprobeerd en toevoegen aan beveiligde websites helpt niet.

Dit waarschijnlijk wel:

Dat is wel mogelijk, maar wij adviseren u dit niet te doen. Als u de informatiebalk wilt uitschakelen, moet u dit doen voor elk type bericht.

Het blokkeren van downloads van bestanden en software via de informatiebalk stoppen
Klik hier om Internet Explorer te openen.

Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

Klik op Aangepast niveau op het tabblad Beveiliging.

Voer een van de volgende handelingen (of beide) uit:

U kunt de informatiebalk uitschakelen voor ActiveX-besturingselementen door in de sectie ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen van de lijst onder Automatisch vragen bij het uitvoeren van ActiveX-besturingselementen op Inschakelen te klikken.

U kunt de informatiebalk uitschakelen voor het downloaden van bestanden door in de sectie Downloads van de lijst onder Automatisch vragen bij het downloaden van bestanden op Inschakelen te klikken.

Klik op OK, klik op Ja om te bevestigen dat u de wijziging wilt doorvoeren en klik nogmaals op OK.

Toegevoegd na 2 minuten:
O ja en als zelfs dat niet lukt, gewoon google chrome installeren :)
13 jaar geleden
Ik denk dat het een beveiliging van die site is komt wel vaker voor. Ik weet niet hoe het in het engels heet maar je moet dat programma gewoon downloaden dat je dat toestaat.
Dan is het probleem denk ik opgelost.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat jij een engelse versie van Internet Explorer of Windows hebt zijn dit de stappen:

Open Internet Explorer
Ga naar Tools (staat rechtsboven)
Klik op Internet options
Ga naar het tabblad Security
In het gedeelte Internet Zone klik op Custom level
In dit venster scroll naar Downloads
Zet hier de Download opties op Enabled en Ask
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
let op dat het https is