Hoe kan ik met een i-phone 3GS iemand met een blackberry toevoegen op me ping chat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat kan niet, BB ping is anders en dat is eigenlijk alleen voor de BB. Je kunt Whatsapp downloaden dan kun je wel met elkaar communiceren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ping van een bb of de app pingchat?
Met ping van een bb kan je niet, dat is alleen voor mensen met een bb.
Pingchat is een app die mensen met een Android, iPhone en Bb enzo kunnen downloaden
Accountje aanmaken en klaar
Diegene moet dus pingchat downloaden wil je met elkaar kunnen communiseren
Of whatsapp.