Klik op de knop Bladwijzers en selecteer Alle bladwijzers tonen om het venster Bibliotheek te openen.
Klik in het venster Bibliotheek op Importeren en reservekopie maken en kies Gegevens van een andere browser importeren.
Selecteer Microsoft Internet Explorer in het venster Importeerassistent en klik daarna op Volgende.
Firefox zal alle typen instellingen en gegevens tonen die het kan importeren. Selecteer de items die u wilt importeren en klik daarna op Volgende.
SimonV