Heb ik een DNS setting voor mijn email verkeerd staan?

Sinds enkelen dagen heb ik een domein naam van TransIP gekoppel aan mijn hosting (niet van TransIP)
Het website is goed te bereiken, FTP werkt en ik kan emails verzenden maar niet ontvangen via POP.

Als ik via squirrelmail inlog zie ik dat er enkelen email instaan, maar zodra ik in oulookt mijn email probeer op te halen gebeurt er niks. (Ik krijg ook geen foutmelding)

In mijn DNS heb ik de volgende instellingen: http://img191.imageshack.us/img191/3713/dnsy.jpg

En in outlook heb ik voor inkomende mail: mail.[domein naam].nl
(En verder de account instellingen)
Tijdens het testen van een account word er succesvol een test mail verzonden (deze kan ik in squiremail ook lezen) maar ik ontvang geen mail. (Er komt ook geen foutmelding)

Wat doe ik verkeerd, of wat ben ik vergeten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Meestal hoef je geen MX records aan te passen in Transip. Als je maar de juiste IP aangeeft van je nieuwe server waar je de site op draait. Dat moet voldoende zijn.

En natuurlijk moet je het account hebben aangemaakt, maar dat heb je neem ik aan omdat je in squirrelmail kan komen.