Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga binnenkort op vakantie en wil daarbij van mijn mobiel een wifi hotspot maken. Kan ik daarvoor ook een soort wifi prepaid kaart voor kopen?

Ik heb geen zin om een abonnement van een jaar erbij te nemen, enkel om internet te krijgen op de camping waar we op staan. We zullen het enkel gebruiken om af en toe mail te checken en dingen op te zoeken op internet.
Wat kan ik nu het best doen?
Ik heb 2 netwerken beschikbaar namelijk: Vodafone en telfort (met het internet van kpn)

Toegevoegd na 1 uur:
Even om duidelijk te zijn, we blijven gewoon in Nederland!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
687
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft de camping geen Wi-Fi verbinding? Dat is het makkelijkst en goedkoopst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, helaas niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt dan het beste in het buitenland een prepaid kaart kopen voor het mobiele netwerk in dat land. Dan koop je bijvoorbeeld een simkaart met daarop een aantal MB's en afhankelijk van je telefoon kun je dan via je dat mobiele netwerk een WiFi signaal uitzenden. Dat kost in ieder geval minder dan via je eigen Nederlandse netwerk in het buitenland op internet te gaan. Let wel op dat je voor een andere provider andere instellingen nodig hebt voor het laten werken van het internet.

Toegevoegd na 7 uur:
Omdat het dus om een binnenlandse vakantie gaat kun je een hier kijken: http://www.mobielinternetkiezen.nl/mobiel-internet-abonnementen/prepaid-internet/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We blijven gewoon in Nederland, wat kan ik dan het best doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou bijvoorbeeld bij Albert Heijn AH mobiel prepaid met internet kunnen kopen. Ik heb geen idee hoe snel dat is, maar het is in ieder geval wel goedkoop en het werkt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding