Ik zoek een spelletjes maar weet niet hoe het heet.

Ik zoek een spel die ongeveer zo gaat:
je maakt een baan waar je op kan racen en het enigste wat je hoeft te doen mag je zelf bepalen hoe je de baan maakt en je kan alleen 1vs 1 spelen of tegen de computer.
het is een leuk verslavend spel.
maar ik heb hem een paar maanden nog gespeeld maar ben vergeten op welke site het was en hoe het spel heet.

Toegevoegd na 23 minuten:
zo iets als pedalmental alleen dat je de parcour zelf kan bouwen bedoel ik!

Toegevoegd na 28 minuten:
hier de bron
http://www.spel.nl/game/pedalmetal.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (1)

Bedoel je misschien Trackmania? zo niet, moet je 't zeker proberen!