waarom kan ik niet aanmelden op msn?

ik weet dat andere mensen dit ookal gevraagt hebben maar ik krijg maar geen goed antwoord op mijn vraag en heb alles al geprobeerd, ik kan niet aan melden op windows live, er staat een fout code: 80040200, ik heb op de site gekeken hoe ik het weg kon halen. en ik heb bijvoorbeeld all die contact personen weggooit, opnieuw geïnstalleerd, ik vind het heel raar want mijn vriend kan wel aan melden op mijn computer en andere mensen ook alleen ik kan niet aanmelden, ik heb wel internet, en alles is goed, alleen ik krijg steeds een bericht dat het aanmelden mislukt is en dan klik ik op opnieuw proberen en komt er weer te staan opnieuw proberen.. ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik word helemaal gek:P
Mvg. dominic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Misschien heb je het verwijderen van die contacten niet goed aangepakt. Zie hier een stappenplan:

Verwijder de gehele Live Contacts Folder:

Opmerking: Zorg ervoor dat Windows Live Messenger is afgesloten voordat je de stappen uitvoert. Om dit te doen dien je het Taakbeheer venster te openen door tegelijkertijd te klikken op Ctrl+Alt+Del op je toetsenbord. Controleer hier of msnmsgr.exe in de lijst staat. Als dit wel het geval is, selecteer de applicatie en klik op 'Proces beëindigen'. Klik op 'Ja' en sluit het taakbeheer.

In Windows Vista:
1. Klik op Start, klik op Computer
2. Lokaliseer: C:\Users\\AppData\Local\Microsoft
3. Zoek naar de Windows Live Contacts folder en verwijder deze gehele folder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C:\Users\\AppData\Local\Microsoft Dit geeft de map aan waar je naar toe moet browsen. Bij daar komt je Windows logon name bijvoorbeeld vanici9
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat dit moeilijk uit te leggen is op deze manier. Wellicht kan iemand je helpen met deze instructie erbij?