Kost het geld als ik draadloos internet van mijn router op mijn mobiel heb?

Ik maak nu verbinding van de router van beneden. Kost dit nu geld. Moet ik nu ook instellingen uitschakelen? ik heb een Samsung Galaxy Ace.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kost je niets: je hebt je internetabonnement immers al betaald. Pas wel op dat je wifi thuis echt in de lucht is: anders schakel je alsnog over op 3G, en dat kost wel geld natuurlijk.
Je telefoon geeft aan of je verbinding hebt via wifi of 3G.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Draadloos internet kost in dit geval geen geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja en nee, ja je betaalt de internetverbinding voor thuis, maar of je deze nu voor je laptop of voor je mobiel gebruikt via een draadloze router dat maakt geen verschil. dus hier zal je geen bedrag voor terug vinden op je telefoon rekening