Komt deze Engelse pagina van Wikipedia (List of common misconceptions) ook voor in de Nederlandse versie?

Ik zou graag willen weten of deze pagina ook in het Nederlands op Wikipedia voorkomt...

Toegevoegd na 20 seconden:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_misconceptions/

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze link is de juiste.. (via stumbleupon)

http://www.stumbleupon.com/su/33Bm2f/en.wikipedia.org/wiki/List_of_misconceptions/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het komt door de laatste "/" !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok! Inderdaad.. wat apart..

Het beste antwoord

Die is er volgens mij niet. Maar je kunt hem zelf aanmaken.
Deze lijkt er het meest op:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Goed gevonden! En leuk om al die broodje-aap-verhalen eens door te lezen, zowel op de engelstalige pagina als op de nederlandstalige pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk! Grappige dingen kom je tegen dan :) Dank je wel!! zoals de bonsaikitten.. Dat mensen écht dachten dat het bestond! Erg grappig...