Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn email terug na bewerken alias?

Hoi,

Kort geleden wilde ik iets doen en daarom heb ik van mijn email een ander email adres toegevoegd bij ''je gegevens'' -> ''Uw e-mailadres of telefoonnummer voor aanmelding beheren'', en mijn oude verwijderd.

Nu wil ik inloggen alleen krijg ik te zien dat mijn account niet meer bestaat.
Als ik een mail stuur naar mijn oude mail krijg ik ook het volgende bericht (zie bijlage).

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om mijn mail terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zit geen bijlage bij. Misschien via een externe link sturen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Yannick, het is heel treurig nieuws maar je mailbox/mailaccount is niet meer, het bericht "error 550.5.5.0 mailbox unavailable" geeft het eigenlijk al een beetje weg.
Als je iemand ander wilt spoofen doe het dan rechtstreeks op de mailserver en niet heel omslachtig via een alias. Het is overigens niet duidelijk op te maken uit de header of de POP uit veiligheidsoverwegingen gedropped is of dat jij zelf het account hebt verwijderd. Bel de beheerder van de mailserver om uitleg, want er is geen andere uitweg om je mail terug te krijgen als het vanuit beheerders perspectief je account op non-actief is gesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding