Probleem met mobiel internet van T-Mobile. ( zie uitleg)

Ik heb 2 weken geleden mobiel internet van T-mobile aangeschaft en heb toen eerst nog een oud abonnement gebruikt. Het was al wel geinstalleerd. Nu wilde ik gisteren mobiel internet gebruiken en na een kwartier stopt internet en geeft hij aan dat de sim niet word herkend en dat ik me moet registreren op het netwerk. Ik heb wel aangemeld bij T-Mobile maar ik heb geen idee wat ze bedoelen met registreren op het netwerk en hoe moet ik dat doen?
Ik ben echt niet thuis in deze dingen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het beste kunt u even contact opnemen met de klantenservice van T-mobile. De klantenservice is te bereiken op de volgende manieren: Vanaf je mobiele telefoon Neem dan contact op met T-Mobile klantenservice via 1200*. Vanaf een andere mobiele of vaste telefoon Als je een abonnement hebt: 06 - 2400 1200 (standaard beltarief*) Als je een PrePaid hebt: 0900 - 0236 (€ 0,25 per minuut) Vanuit het buitenland: +316 - 2400 1200

Bronnen:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/contact

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100