Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee. Als je het over een spiegel hebt, is het onmogelijk om dit op een website te tonen.
Een spiegel is een spiegel, en een lcd schermpje met een website kan dit nooit benaderen.
Wel kun je jezelf zien mbv een webcam, en daar zijn vast allemaal leuke sites en grappige programma's voor, maar een echte spiegel kan het nooit worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien, als die website op de een of andere manier je webcam can activeren en dat fullscreen kan laten zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gave avatar heb je zeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je :). Ik vind em zelf ook gaaf, en het leek me ook heel toepasselijk voor deze site.
je hebt chatsites zoals Chatroulette en Omegle, daarbij kun je jezelf zien op een schermpje, maar dan moet je wel een webcam hebben.

Maar als je een webcam hebt, is daar ook een programma bij geleverd die je aan kan zetten en dan kan je jezelf ook bekijken, zonder dat daarbij meteen andere mensen jou ook kunnen zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij chatwebsites wordt gebruik gemaakt van Flash. Je krijgt dan de vraag of Flash toegang krijgt tot bronnen op jouw PC (webcam, microfoon e.d.). Het lijkt mij vervolgens vrij eenvoudig om het beeld te spiegelen. Het zal misschien niet helemaal synchroon lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding