Zijn er nog internetveilingen waar je eçht voor een koopje kunt bieden?

Ooit gluurde ik wel eens op Vakantievelingen.nl maar de tijd dat je daar met 1 euro klaar was is echt wel achter de rug (veel te druk)> Wie weet nog leuke tips voor de kleine beurs? (en jaaaaa Marktplaats kennen we). Ik bied op alles, haha!

Toegevoegd na 12 minuten:
Nou ja, ik bied niet op álles (...), maar het hoeft geen veiling te zijn van 1 soort artikel (reizen bijvoorbeeld 8-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
bamibal
12 jaar geleden
Als je een kleine beurs hebt, kun je misschien beter NIET op alles bieden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat die tijd nu echt voorbij is.. Veilingsites en site met een dag aanbieding schieten als paddestoelen uit de grond...
Je moet nu vooral veel mazzel hebben, wil je iets echt nog voor een prikkie vinden.

Antwoorden (2)

Bidrivals.com maar daar wordt het ook wel drukker. Maar mischien leuk om te kijken. Je bied per cent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ticketveiling.nl

Deze lijkt er op vakantieveilingen alleen is het er nog niet zo druk.