wat is blackberry instant email? is dat ook onbeperkt internet?

ik zit te kijken voor een blackberry, maar dan bied tmobile blackberry instant email aan.
ik snap dat dat email is maar is het ook gewoon een internet service die onbeperkt is?
kan ik er gewoon mee op youtube ping twitter en dat soort dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja instant email is onbeperkt internet met pushmail. Dus je kan daarmee ook alles online doen, alleen heb je nog extra dat je pushmail hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, maar dit werkt dus ook wanneer je in het buitenland bent. Om hoge kosten te voorkomen schakel ik mijn e-mail uit wanneer ik over de grens ga.