Nee hij is niet betrouwbaar, ik ken mensen die hun spullen nooit hebben ontvangen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan er erg weinig over vinden. Het trekt ±3700 unieke bezoekers per dag. Dat lijkt me wat weinig voor een verkoopsite die in 2008 is opgericht.
Ik vind het wat vreemd dat de site in Nederland opereert en daaro pgericht is maar niet het bidson.nl-adres in handen heeft. Er is zo te zien geen telefoonnummer beschikbaar van het bedrijf.
Al met al komt 't mij persoonlijk niet bijster betrouwbaar over.