Youtube filmpjes steeds bufferen/opnieuw laden. Waarom?

Ik kon altijd filmpjes kijken op youtube maar tegenwoordig (ong. 2 dagen) bufferen de filmpjes telkens om de +/- 10 seconden. Heel vervelend als je lekker een liedje luistert! Hoe komt het en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
7.6K

Het beste antwoord

Leest U op de volgende bladzijde eens het volgende :

Wat is cache?
Cache is een opslagplaats waarin veelgebruikte data tijdelijk wordt opgeslagen om er zo sneller toegang tot mogelijk te maken. Op uw computer worden hier de tijdelijke internetbestanden mee bedoelt.

Voer uit,zoals het staat uitgelegd en mogelijk zal dat al een hele hoop (ergernis) schelen .

http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen.php

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de computer kunt nog alles,wat te vinden is in de "prefetch map ,verwijderen. Als er iets (belangrijks) in staat,wat niet weg kan,zal Windows dat ook nooit zomaar uitvoeren".

Prefetch is te vinden

C:Windows>>Prefetch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien moet je even de internetverbinding controleren of hoe vol de computer staat.
daar ligt het vaak aan, als het op andere computers niet gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kun je kijken hoe vol je computer staat dan? Helpt het als ik wat op de externe harde schijf zet? Gisteren heb ik m'n harde schijf gedefragmenteerd maar het hielp niks...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je op Computer klikt in het start-menu dan zie je daar bij (C:)->eigenschappen hoe vol de computer staat en hoeveel er nog op kan.
en het helpt inderdaad om dingen op een externe harde schijf te zetten, maar waarom het dan niet helpt om de harde schijf te defragmenteren dat snap ik niet helemaal.
is de internetverbinding helemaal in orde?
Wat ik zou doen als ik jou was...

Ten eerste, zet al je download/upload programma's uit als je die hebt, ook die van de eventuele anderen die gebruik maken van jouw internet. Dit is veel vaker het probleem dan je zou denken!

Als je draadloos internet gebruikt, kijk of je wel goed ontvangst heb.

En tenslotte ga even naar www.speedtest.net en klik op Begin Test. Als deze klaar is staat bovenaan "Download Speed" en "Upload Speed" met bij elk een nummer + achtervoegsel. Zou je deze uitslag even aan ons kunnen vertellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik ben nu op m'n werk, doe het vanavond. Thanks alvast!