Zal Spotify nog lang bestaan? Is het wijs om een Premium account aan te vragen?

Toegevoegd na 1 dag:
Voor de mensen die goed zijn googlen spotify is sinds 18 juni te gebruiken in Nederland.

Ik ben gewoon benieuwd of ik er geld aan moet besteden of niet. Niet dat straks Spotify zich toch terugtrekt uit Nederland en dat ik naar mijn muziek en geld kan fluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik woon zelf in Zweden en hier is Spotify erg populair. In september zijn hier verkiezingen en zelfs politieke partijen gebruiken de reclames in Spotify om hun boodschap te verspreiden. Ik weet niet of Spotify zich volledig gaat richten op de Nederlandse markt. In Zweden heb ik geruchten opgevangen dat ze zich niet meer op de Nederlandse markt willen richten, maar ik kan het niet bewuste bericht niet meer vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je dit gelezen:

Spotify, de bijna perfecte muziekluisterdienst, blijkt de deuren te hebben gesloten voor betalende Nederlandse gebruikers.
Dat ontdekte Hans Handgraaf van de site Digimuziek.nl toen hij zich enkele dagen geleden aanmeldde bij Spotify, waarover we vorige week een uitlegparty maakten. De gratis versie van Spotify was al nooit beschikbaar in Nederland, waardoor er niets anders resteerde dan voor een tientje per maand een Premium-account te nemen.
Maar wie zich daarvoor nu aanmeldt, krijgt ook nul op het rekest. In een mail aan Handgraaf schrijft Spotify er voor te hebben gekozen zich te focussen op andere landen. 'We currently don't accept sign ups in The Netherlands'.

http://www.bright.nl/spotify-wil-geen-nederlandse-luisteraars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bright lees is ik heel vaak ook omdat ik een abbo op het tijdschrift heb maar goed:
Bericht is van door Tonie van Ringelestijn, 29-05-2009 14:46 Sinds begin deze maand is Spotify gewoon in Nederland te gebruiken (ook de Open versie).
Als je naar de site gaat met een buitenlands ip kun je alsnog een accountje opmaken. Indien je snel ff op een site moet met een ander ip gebruik vtunnel dit vind je wel snel.

Ik doe dit vaker om tvshows te kunnen bekijken op fox sites of dergelijke die normaal enkel in amerika gratis online te bekijken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet nodig, spotify is gewoon te gebruiken in Nederland.