Hoe groot is twitter?

Daarmee bedoel ik; hoeveel gebruikers er zijn in nederland? Hoeveel accounts zijn er op de Nederlandse twitter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Deze week publiceerde Emerce een bericht dat er in Nederland 420.000 twitteraars zijn. Dit komt uit onderzoek van het bedrijf Twirus. In minder dan een jaar tijd zou het aantal twitteraars in Nederland meer dan verdubbeld zijn
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt dus best mee, Bedankt voor je antwoord ! +10

Andere antwoorden (1)

Ik hoorde laatst tussen de 200.000 en 300.000 gebruikers.