Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een iPhone 4S simlock vrij. Wat voor abonnement moet ik hebben als ik thuis en van huis wil internetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
464

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je het toestel zelf al hebt zou je een sim only met internet kunnen aanschaffen. Bijvoorbeeld bij Simpel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuis zou je je telefoon kunnen aanmelden op je eigen router / WIFI-modem, dit kost je verder niets. Als je ergens anders wil internetten, waar geen WIFI mogelijk is, raad ik je MTV-mobile aan. Zij verkopen abonnementen meestal speciaal voor mobiel internet. Als je onbeperkt wil internetten raad ik je Vodafone aan, kijk anders maar even op hun site. Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Sim-Only kan ook nog, en eventueel kun je ook nog even bij The Phone House, oid, langsgaan. Het ligt er ook aan hoeveel internet je wil, dus je aantal MB's, bij een YouTube filmpje kijken zonder WIFI raad ik je onbeperkt mobiel internet aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding