Weet iemand een goed forum waar je over alles kunt praten de hele dag door?

Ik wil praten over zo een meisje in mijn klas die kanker heeft en nog een paar andere dingen , dat iwl ik graag NU doen maar ik weet nix

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Online chat spellen
Habbo bv
Start een event met mensen die over van alles willen praten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kindertelefoon heft ook een chatroom
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet ik maar die is van 2 tot acht en dan heb ik meestal geen tijd vandaaar de vraag
op spelletjesforums zit misschien niet iedereen op dit soort onderwerpen te wachten. Zoek liever een site die met het onderwerp te maken heeft en die ook een forum heeft.
Live chatten kun je op irc,maar over daar groepen die met kanker te maken hebben zijn weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de Viva site zit een forum waar je overal over kunt praten, sterkte in ieder geval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het nederlandse jongerenforum:
tik maar in jongerenforum.
daar kan je met alles terecht

Toegevoegd na 25 seconden:
op google intikken