Kan ik mijn budgetbellen-abo bij de KPN opzeggen zonder dat mijn ADSL-Internet abo bij Online in gevaar komt?

Dat ADSL-abo gaat over de telefoonlijn die van de KPN is; ik krijg bij verschillende medewerkers van de KPN verschillende antwoorden! De één zegt: als je dat budget-bellen-abo opzegt heb je geen ADSL en de ander zegt: als jouw provider die lijnkosten betaalt, is dat in orde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wanneer er geen telefonie over het koper van KPN gaat, brengt KPN een bedrag van 9 euro en een beetje in rekening voor het gebruik ervan voor ADSL. De provider berekent deze kosten normaal gesproken door aan de klant.

Het maakt dus weinig uit of je wel of geen BelBudget-abonnement hebt. In het ene geval betaal je dat tientje aan KPN, in het andere geval betaal je dat tientje aan je provider naast de kosten voor je ADSL-abonnement.

Ik denk dat je als je zekerheid wilt je beter bij je provider kunt informeren dan bij KPN