wat moet ik doen als Internet en MSN het niet doet via de gebruikelijke knop?

als ik klik op start en dan internet explorer, dan zegt hij:
''kan internet niet vinden''. maar als ik het doe via: start > zoeken > en ik typ internet > ''microsoft internet'' doet hij het wel.

Toegevoegd na 44 seconden:
(het is precies zo als ik het zeg)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Maak een nieuwe snelkoppeling wat dat icoontje wat het wel doet en verwijder die de andere die het niet doet. Rechter muisknop en snelkoppeling maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als dat pas sinds kort is, kun je dit waarschijnlijk simpel oplossen met systeem herstel. Zet hem gewoon even terug naar een datum waarvan je zeker weet dat het nog wel werkte. Ergens zit gewoon een fout in de verwijzing van je knop.